Sista dagen

Publicerad 2015-03-20 20:37:16 i Vardagligt,


Vet inte om det är för att jag är trött efter en hel dag med flytt,jobb och massa jobbiga avsked men jag är väldigt ledsen just nu. Gråtit en skvätt och vill helst att det ska bli lördag för det känns alltid bättre när det gått någon dag.

Jag har ju velat och jag VILL ju verkligen flytta hem och jag vet att jag kommer trivas och älska känslan att bo med Jonas igen och ha mamma 5 minuter bort. Men att lämna alla mina fina vänner och speciellt Lydia som jag jobbat med nu varje dag i ett helt år är en jävla katastrof. 

Och alla korvgummor
Petra min vän och kollega som ska få bebis
Alla andra kollegor som jag spenderat mycket tid med och ja alla fantastiska människor som jag lärt känna dessa tre år ÄR jobbigt. 

Men vet att dom finns kvar och vi har lovat varandra att ses❤️ Jag har planerat en helg där efter vår resa och jag vet redan att den kommer bli fantastisk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela